vin alegerile / emisiunea pt copii

si’i vorba de cele electorale (iti dai seama cum suna asta: vin, alegerile… in mintea unui barbat: bauturasifemei / vinul si alegerile lui)
.
n’am rezistat si n’am cedat (inca) religiei politice. incarcerarea mea ramane p’afara eu nereuşşşind sa inlatur vreo caramida din camera cu trei colturi ce inca ma’conjoara. da’ ies ei din exterior, apoi vor strivi si interiorul meu / tau / nostru/ vostru…

cum spuneam la emisiunea de stiri pt copii d’aseara (ce nu va continua vreodata), intrebat fiind: tu cu cine votezi, pe cine alegi, esti cu vestu’ sau cu estu’ sau cu orientul atat de indepartat desi nu prea, vezi vreo asemanare cu vreun razboi mondial, stii tu cum se poate rezolva altfel o criza economica decat prin razboi, emigrezi (din nou) sau ramai in Romania, s.a.m.d. am cautat un desen animat (destul de PUTIN animat;  ca sa scriu astfel, ca’i un nume ce se poarta) o sa sa va spun povestea astfel (nu trebuie multa engleza; daca vreti il pun si’n rusa ori chineza’n viitor, mesajul este acelasi)
.

.

Lasă un răspuns

