oferta de serviciu

am primit o una oferta de serviciu pt un post in ministerul industriilor. este drept ca ministerul nu exista. de fapt… exista. a primit botezul nefocului preastins si acum poarta cu mandrie alt nume. azi ii spunem ” al economiei” maine o sa-i spunem cum vreti voi. nu religia conteaza ci idolul.
ce spuneam…
am primit oferta pt un post. bine platit. si la fel de bine ocolit. mi-au spus ca sunt omul destinat. al destinului…
ma mângâia cineva.
-esti singurul om (excluzandu-i pe ceilati care sunt asemenea tie), esti singurul care poate face curat aici. daca punem ordine in economie, putem face minuni.
-bă… eu nu cred in minuni. le fac. sa para… ori sa apara; mereu le incurc cand ma laud. bine ca nu.
-zi… te bagi?
-ce sa fie!
-vii la noi sa faci curat?
-cu… ce???
-curat ma. sa ne scapi de rahaturile de pe aici. strangi gunoiul si il faci sa dispara. sau ii cauti un loc si-l faci sa para cat mai mic, cat mai putin si sa miroasa „placut”.
-paaaaaaaai… asta tine de organizare nu doar de matura. eu n-am reusit nici macar pe’o pagina de blog si voi vreti sa ma ocup de tara, de o tara. intreaga chiar???!
-mai da’o’n rahat de tara ca tot un fel de blog se cheama ca va fi. si e plina ochi de oameni. la fel. daca sunt indrumati bine, e bine. daca nu sunt indrumati mai bine sa fie indrumati rau. macar sunt organizati . cumva…
.
bine.
luati-o… ‘ncolo!

Lasă un răspuns

