par’fum de idei

mai vino şi tu cu idei; una… 2, 3
mi-a spus soacr’asta de şef
dacă vii cu idei şi le împărtăşeşti, fără a fi spovedite, celorlalţi
cazi drept… stâng(aci)
dea dreptul peste stângul întortocheat printr-un umăr luxat
schimonosind peisajul greu de descris din mintea mea în drumul spre privirea ta

dacă vii cu idei
oamenii te privesc suspicios:

ce vrei să spui?!!!

prima reacţie logică, uman vorbind, este un întors
Nu
în cel mai bun caz vei fi umilit cu un ritual de neîmperechere senzorială între celulele tale sprecenuşii cuplate pe scorbura din mintea jurului tău
vei auzi nesfârşitul gând ce ne umbreşte pe toţi
gândul care ne urmează precum o umbră ce merge în faţa noastră, permanent, acru zâmbind

…dacă ai timp, vii cu idei

în fiecare zi îmi spun voi spune:
începând de mâine renunţ la idei
procrearea lor prin procedee industriale mă dezgustă plăcut când mi-e în preajmă dar nu-mi este
manufacturarea ideilor, fiziologic duce la îmbătrânirea tinereţii veşniciei
aşa că
m-am hotărât; îmbrac idei zilelor voastre!

Lasă un răspuns

