povestea lui alb cel negru

de ce scrii alb pe negru
.
ne-am obisnuit sa reliefam negrul
intr-o lume aparent alba
primitoare spunem, atunci cand nu mai credem, noi nici
eu vreau sa scot in evidenta ceeace gandesc
ce spun sau chiar doresc
sa spun si spun poftesc
.
astfel mi-am fi ales caracter alb
pe/intr-o lume aparent neagra
o pagina alba cu caracter negru este ca o sita
precum o lume perfectă gaurita
prin care vorbele noastre se scurg
trec, catre un dincolo mai jos
s’ades din ce in ce cat mai departe
mai greu d’atins, eu spun… de controlat
.
cuvantul negru pe fond alb
este descoperire a lumii
cuvantul(/fontul) alb pe fondul negru
predevine, reliefare a ceeace vom fi gandi.
Lasă un răspuns

