când totuna nu-i tot una

vreau sa nu vreau
ori
nu vreau sa vreau
ce ti-e la indemana dar DC?
14 răspunsuri to “când totuna nu-i tot una”

  1. lol nu am inteles nimik

  2. poi… raspunsu e k nu e tot una

  3. totuna =la fel
    tot una =?

  4. Bine, vad ca nu s-a mai scris dar daca tot am dat de aceasta pagina.. 🙂

    Totuna : Mi-e totuna daca merg sau nu.

    Tot una : Tot una din tabara adversa a castigat.

    Nu vreau sa vreau. : Nu vreau sa vreau ce-mi impui. Intelegi ce zic? 😕

    Vreau sa nu vreau ( Poti pune un ”as” in fata adverbului de negatie ”nu” si vine cam asa: As vrea sa nu vreau asta.)

    Na, acuma daca m-ati inteles e bine.Daca nu.. iar e bine. Succes!

  5. Ce a spus Diana chiar m-a lamurit ca nu pricepeam care e diferenta…lol…batuta in cap mai sunt…

  6. Oh,ma bucur :D.

  7. este gresit!!!!!!!!!!!!!! cum zice Diana

  8. lol…Nu am inteles nik

  9. Frate ce zici mah acolo „vreau sa nu vreau
    ori
    nu vreau sa vreau
    ce ti-e la indemana dar DC?” dute si impuscate ca mai nimeni nu intelege.

  10. care e faza cu DC?

  11. nici eu nu inteleg nik

  12. nush ce inseamna asta..lol..scrieti shi voi sa inteleaga lumea…multumesc diana mai ajutat mult…:*:*

  13. nu-i bine sa te certi pentru un nimic!!! apropo exemplele sunt ok.

Lasă un răspuns

