timpanele miroaselor

un miros ciudat dadea conjur caselor mele sufletesti ba chiar buzna gasi de cuviinta si fara sa bata sau sa astepte vreun raspuns la nechemarea’mi intra.
eu, tolanit mental dar treaz nefizic, l-am plesnit ratat cu dosul palmei ca prima reactie umana: nu, nu ma intereseaza. atunci el dadu si cotropi mediu-mi, ma inconjura dinspre interior catre un exterior ingust. mirosea a tei. frumos. da’ de unde. au inflorit teii? parca. imi amintesc. intr-una din seri, tarziu venit fiind, mirosea (culmea) frumos in jurul blocului nostru. inflorisera teii. si la noi. acum ce-o fi cu ei de ma agreseaza in halul asta. si cum nu puteam sa ma las instrainat de galagia mirosului am iesit pe balcon sa vad mai bine ce-mi spune. cand colo ce sa vezi: mandrul nostru tei aflat in floarea varstei tipa cat il tineu bojogii si racnea de nu-l auzea nimeni. si daca vazu ca oamenii nu-l aud, nu-i deprind plansetul cerca cu ceva mai uman neomenescul: MIROSUL. isi trimise toate soliile care’n cotro sa spuna, sa vesteasca sa nu se vestejeasca: oameni buni ma macelaresc. vreo 3  insi cu macete electrice ingrozeau crengile aflate la indema si il coafau in stil vin diesel, actorul xXx; taiau tot ce puteau de la radacina crengilor plecate in lungul lor drum catre casa trunchiului copac. toaleta arata ca precum una publica ce era. altii (tot oameni) buznăluiau la crengile care inca mai miscau dupa caderea gentila cu miscari dezmembrate, cercand zadarnic sa se agate de ceva, sa stranga n’excrecentele inflorismatice racnind ca’n gura de sarpe catre drumul cu sens unic spre strecuratorul bunicii sau catre filtru nepoatelor.
omul supune natura, pacat ca nu o poate si suspune cateodata si asta mai des curand posibil.

nu-mi mai taiati teii in floare!

Lasă un răspuns

