blog 2.0

m-a sunat un amic si de bun dusman ce mi-e m-a intrebat: mă, tu existi? nu! e bine; uite… daca vrei sa fii bagat in seama mergi si tu la blogurile de top din wordpress si comenteaza, zilele’astea blogu’ lu’ nastase (a. nastase) este cel mai promovat;  e primul. bine ma; hai ca trag o fuga, sa vad despre ce’i vorba cu vorba’asta. merg, privesc, citesc si plec si plec in acelasi timp; repede. aista nu’i blog desi’i blog. ar trebui sa trecem la blog 2.0 si sa redefinim lucrurile. daca adrian nastase si-ar face o pagina sub un nume oarecare (fara sa spuna cine este) cred ca ar avea un blog interesant si fara s-o puna de’o politica. pana atunci nu ma intereseaza nici pagina lui ion iliescu ( ca sa nu revina asta cu invitata lui ) . am fost, am dat buna ziua s’am plecat. ce sa fac eu acolo, despre ce sa discut eu in pagina lui ion iliescu; s’asa sunt prea multi degeaba. cu corina (nr. cretu – PSD) mai discut cand nu ne afundam in politica.p’acolo dar p’acelasi plan este si mihai (nr. malaimare – PNL) cand e vorba de artistul din Om dintre Om. pagini de genul acesta (sa le supun politice?) fie ca se umbresc elena udrea (PD-L; cum era sa uit? amu doara nu vreti si linkurile de la mine) ori sorin oprescu (INDEPENDENT- pe bune? habar n-aveam!) , cozmin gusa (cu „z” – PIN – care si-a luat domeniu; nu mai avea loc pe weblog si care dupa numarul de accesari ar trebui sa fie cel putin in turul 2) si va mai spuneti singuri cateva exemple (va rog eu frumos!) nu sunt bloguri si nici locuri de bloguit. acum e saptamana lunga asta tare scurta (ca vineri e pe rosu si e stop joc) iar mare (saptamana mare) n-o pot numi ca a luat „Altul” domeniul. cand ma uit la top wordpress tot nu vreau sa stiu cine-l face; topul frate. nu putea lipsi blogul din post. exemplele de dupa dar mai ales de peste ocean ne sunt lege nescrisa prea’ntiparita (vezi alegerile din 2004,cum au hotarat blogurile castigatorul Presdintiei (hait!!!), pumnii in piept al blogeritei „lui barack obama” – arianna huffington & more). apai dragii mosului cel tanar (ca’l batran doarme la ora aista) rusine mi-e de blogul a ajuns sa hotarasca ce si cum in politica; aista ‘seamna ca voi sunteti asa de buni si de uniti ca se poate face o zama numa’ buna din voi si cand mi-o fi mai drag, adeca de’oi avea nevoi dar mai mult trebuinte la voi om apela, la SMS-urile cele si des va vom suna. cand om invata sa folosim (nu doar pentru ca trebuie dar uite ca trebuie) TAG-urile in cinste si de placere cei care jurnalesc 1.0 si nu blogaresc sau bloguiesc 2.0 se vor bucura de binefacerile blogului si vor iesi mai des p’afara, se vor intalni faţă’n’faţă si cum nici eu nu folosesc TAG-uri la postare inseamna ca vreu sa nu vreau dar mai ales nu doresc sa doresc ca daca-mi doresc nu se’ntampla iar daca vine vorba de tampla atunci musai e de la cap si cum pestele fara cap se impute ăl mai repede si mai RPD am plecat nu de alta da’ nici cu altul nu mi-e rusine dar e 5 dimineata si e vreme sa ma culc pe’o ureche la propriul meu figurant pe worpress si nu uitati: votati degeaba ca de numarat le numara altii dar votul tau conteaza. intelegi ce vrei doar atunci cand poti altfel suna-ma; te vom suna si vom pune mana pe stampila ta sau invers dupa cum ne este gustul, mirosul, de aromatherapy v-am mai spus, alte simturi de le’aveti constientiza-ti-le si nu mai cititi texte precum acesta; rupeti fluturasul pe care m-am tiparit doar pe muchie si nu te mai scobi cu el sub unghia ceea mica ce trebuia taiata de mult si lasati monitorul in pacea firmei ca e pe inventar.  daca cineva stia cine-i cel mai bun azi la conducerea romaniei ne spunea si noua iar noi bucurosi d’asa urzeala nu l-am fi crezut pe cuvant si oricat s-ar fi sucit cu poruncile lui tot nu i-ar fi iesit 10 sparte au ba cu noi romanii ca doar la noi e sinaia si la altii e sinai-ul. suna bine, nu.
o dimineata cum n-a mai fost va doresc sa va doriti iar daca nu tot este unica’i pentru ca maine va fi d’alta iar cea care o fost nici ca va mai fi prea curand.
p.s
il mai corectez maine pe zi ca acu’i tare tarziu spre devreme si tăt nu mi’i somn, stiu’ca ori alta pasare d’asta zburatacitoare măi.
Un răspuns to “blog 2.0”

  1. chrysallidis Says:

    citeam, citeam, mai faceam o pauza, mai reluam…
    zic: are public tinta! nu ma incadrez…
    mai tarziu aflu, ca m-ai dus asa cu vorba…inteles! nu mai citesc!
    de votat nu votez…desi, unii ma intreaba de ce nu ma intereseaza acest aspect…

    tu insa navighezi prin ape tulburi! o zi buna!

Lasă un răspuns

