ortografie cereasca

pre cat de important i-un semn
chiar daca nu-i, recunoscut, solemn
chiar daca nu-i de la vreun Dumnezeu
chiar daca toate tin de-un Zeu

ma intalnesc cu un amic
ce de o vreme-i acompaniat… pitic
un inger de copil cum am fost toti
chiar daca nu mai reusim la fel de bine’n moti
 
la zile bune…
ma intreaba
cam… ce parere ti-a facut; piticul
cum, ce sa spun… minune; o
 
probabil ca in ochii vr’unui D-zeu
sunteti mai buni decat am trecut eu
daca v-a bucurat chindia 
cu’asa placut minunatia
 
omul meu
e un ateu convins
si dialog celest
de genul
 
ba nu exista D-zeu
ba nu, exista D-zeu
banu’ exista… D-zeu?!!!
pro domo sua
 
sa tot auzi in preajma noastra
da’ cand i-am spus „asa ceva”…
 
auzi, tu stii
nu cred, nu am un D-zeu
da’ cand te-am auzit vorbind asa
ma maniii in stiinta mea
si spun ca Bun ar trebui sa fie’al tau, in lumea ta
un Zeu, acolo… un ceva
 
 
second title: semne de punctuatie cereasca

Un răspuns to “ortografie cereasca”

  1. gabbyy Says:

    D-zeu nu exista 😉

Lasă un răspuns

