weekend pro

pe final
de…
început
…da’n ce hal
.
in cateva ore de ani lumina stinsa vom hotara daca candidatul nostru la aspiratie de prin degeneranta inspiratie va accepta sa accepte acceptarea neacceptarii fara un accept de acceptare la declinarea propunerii indecent neadresate strazii si numarului de telefon ale tubului necatodic profund da’ introdus total neanodic inversand lucrurile doar pentru simpla-i distractie nereflectand tristetea scurcircuitand caderea stelelor nenascute asteptatoare pe sensul unic al mortii doar pentru a bifa viata
lumea (mea) va fi sau nu va (mai) fi
pe cand a ta
deja…
maine (cel tarziu duminica) am sa va spun
de am sa va mai spun!

o zi buna in real cazuta d’in (cerul) virtual!

Un răspuns to “weekend pro”

  1. gabbyy Says:

    chiar daca nu am inteles prea multe imi placee 😀

Lasă un răspuns

