…corectând la Eminescu

lucrurile incep (cum altfel) cu finalul

Tu rămâi la toate rece,
De te-ndeamnă, de te cheamă;
Ce e val, ca valul trece,
Nu spera şi nu ai teamă;
Te întreabă şi socoate
Ce e rău şi ce e bine;
Toate-s vechi şi nouă toate:
Vreme trece, vreme vine.

.
Glossa – Mihai Eminescu
.
…si o iau razna in mintea mea doar pentru a se imbraca alla’Mado
.
tu, la toate, mult prea rece
nu te-ndeamnă, nici te cheamă
ce e val nu doară trece
poţi spera dar ai şi teamă
te întreabă, nu socoate
ce e bun şi ce ţi-e bine
toate-n vechi sunt nouă, toate
(doară) vrem a trece vremea bine.

2 răspunsuri to “…corectând la Eminescu”

  1. a lui am mai cetit/o
    asta voua (versiunea) e mai de/a noastra. mi/o place!

  2. Imi place. M-am simtit ca in parcul copiilor cand ma dadeam in chestiile alea ce se rotesc la inaltime cu viteze ametitoare. 🙂

Lasă un răspuns

