uitare’allamado

cand am nascut
(nu nascocit)
pe’un D-zeu
eram doar eu?!!!

5 răspunsuri to “uitare’allamado”

  1. ti-ai facut tu vreme
    sa-ti amintesti
    ceeeh vremuri
    noroc cu uitarea…

  2. Uitarea ne desparte de prezent si ne invaluie in clipe…

  3. chrysallidis Says:

    un gand al tau, si numai al tau, nascu un Dumnezeu…
    Eu tind sa cred ca erai doar tu in gandul tau, poate sa mai fi fost vreun eu de-al tau mai stii…
    mai de acum, mai de demult…
    spinoasa intrebare…

  4. despartirea de prezent?!!!
    daca (tot) iubesti’viata
    cum faci, cum te scoti cu tb asta

    doar prezentul imi confera puterea de a ma desparti de el
    si invaluindu-ma astfel ma pacalesc (in prezent, normal!)
    ca ma tot imaginez despartindu-ma de el; s’atunci…

    cum!

    (bine ai venit in prezentul unui viitor abia trecut de varst’a’mai faina)

Lasă un răspuns

