lucrurile (ca si cuvintele) nu sunt ceeace par a fi si nici altminteri

mi-a cerut cineva sa-i spun
de’ blogul ceeaza dependenta
de unde sa-i aflu taina
lumea spune ca-i posibil
ca există şi viaţă… dincolo de monitor
altii cred in viaţa de dincolo… de orice
lucru care devinde astfel posibil
(in romaneste „orice-i posibil”)

acum…
am renuntat eu la „dr.Og”
despre wordpress, ce sa va spun
poate sa-l facem de weekend, îl renastem
mai aflam pana cunoastem
deocamdata…
agonia placerilor’n lipsă se prealungeste!

3 răspunsuri to “lucrurile (ca si cuvintele) nu sunt ceeace par a fi si nici altminteri”

  1. dacă nu ar fi existat viaţă
    dincolo de monitor
    cine ar fi scris?
    Eu de exemplu, stilul tău l-aş recunoaşte din o mie!

  2. !
    da’…
    din 10
    mii
    .
    nu ma mai peria
    pt ca viata (reala)
    o sa mi se para
    …alt’fel!

  3. Nu te perii, oricum se vede de la distanta cum scrii 😛

Lasă un răspuns

