una/zi alla’mado

gândul…
bate cu’vântul.

5 răspunsuri to “una/zi alla’mado”

  1. Şi ca să ieşim din presă…

    Gândul bate mereu
    în direcţia cealaltă
    a vântului,
    el adie
    pe aripi transparente
    ale imaginaţiei.

  2. Gandul cu Vantu nu prea se… pupa!
    ma rog. e parerea mea

  3. ce tb am eu cu…

    am scris urat ca pot
    chiar prost vreau ca sa spun
    dar gandu-mi e plecat
    la adanc loc; de vrei il pun(ctez)

  4. gândul mereu e plecat,
    nu stă pe loc
    niciodată 😛

  5. chrysallidis Says:

    se prea poate ca gandul sa bata cuvantul…
    se prea poate ca gandul sa bata ca vantul…
    crivat …alizeu…

    alternand mereu…

    nicioadata stand unde-i e locul…
    dar unde-i e …?

Lasă un răspuns

