whisky in the water

de nu te lasi de bautura
ai s-o patesti, ai s-o strivesti
despre viata
glumea nebunu’

pentru ca viata-i o picatura
in bautura mea neatinsa (inca)
m-am hotarat; divort dar voi concubina
sa nu mai beau, pic… n-ai sa vezi

de bautura’n jurul meu
paharele mele isi vor strivi marginile
dupa aroma batranului Jack
acum intr-o noua prezentare

ce sa va spun
in loc de vin la friptura sunt cu prietenii mei
batrani ‘au chiar mai tineri
ma insotesc si in canile de cafea sau ness
berea are alta aroma cu aceeasi esenta
dar nu mai miros

sunt un om nou
traiesc
de parca ma taresc
macar ma misc

la fel si cu blogurile
am renuntat la bloguit
m-am apucat de scris
pe toti peretii monitoarelor voastre

va voi insiropa si cu un Jack
voi strapunge rigiditatea paginilor noastre
in speranta, desarta inca a discutiilor
dintre inamici, plec la vanatoare

saptamanal cate-un ziar

2 răspunsuri to “whisky in the water”

  1. „saptamanal cate-un ziar”?

    astept sa iesi din bar..

    Batranul Jack e tot acolo de zeci de ani!

    cu bine!
    p.s. acum poti scrie direct in pagina la mine? mai injura putin, ca-i de bine!

  2. chrysallidis Says:

    ha! apai astept cu mare drag sa scrijelesti pe-al meu ecran…retina…patina de februar` …insa am inteles ca-i tot ianuar…pan s-o gata…
    scriitura poate tine loc de bautura?

    cuvinte de bine!

Lasă un răspuns

