una/zi alla’mado

sunt atât de singur
‘că şi duşmanii 
nu-i mai am.

o zi bună!

4 răspunsuri to “una/zi alla’mado”

  1. Nu ai nevoie de dusmani
    Ca iti iau din ani
    De prieteni sa asculti
    Ca poate iti dau si bani

    Offtopic : iti raspund aici, naspa blogspot :)) cred ca’l sterg :)) raman la al meu nihilism pe wordpress

  2. de la „mariiiiiii…”

    plecat am fost…
    nu stiu de ce nu apar comentarii la mine in pagina, poate nu fac eu bine ceva? sigur sunt multe pe care nu le fac bine… voi reveni pe acel blog de „doi bani” – ca nu am avut mai multi atunci cand l-am facut, sa vad ce mai pot face…
    p.s. imi pare bine ca nu v-ati pierdut prin lume cat am lipsit eu!
    tot cu bine….mult!

  3. „Apara-ma, Doamne de prieteni, ca de dusmani ma feresc eu singur.”

  4. doua idei diferite
    cel putin eu… astfel le observ
    una/zi alla’mado prezinta (doar) idei personale, reflectand stari cunoscutomenesti
    astfel… puteam regasi mesajele si in alte forme.

    bine ai venit!

Lasă un răspuns

