ochiul (meu) ascuns vederii mintii tale

o parte din mineacoperit
pb4.jpg
spune ce cred
imaginandu-mi ca poti 
in virtualul ireal sa descoperi!

p.s.

nu se vrea o tema
este doar pentru cei care vor ce face 
atunci cand inspira 
si n-au la’ndemana

s-ar putea sa ma nasc
mi-a spus un text
s’atunci la ce bun
s’atunci de ce nu
i-am soptit in barbie
las-o aici, poate candva… va fi sa fie.

6 răspunsuri to “ochiul (meu) ascuns vederii mintii tale”

  1. Ce ai tu acolo, amice drag
    Intuiesc si banuiesc, ca un rac
    Si tot nu ghicesc, ca nu’s drac
    De vrei sa’mi zici eu ascult

    Ma chioresc si nu vad la ea
    Probabil ca n’am ochelarii, de aia
    Insa eu ridic cuvantul
    Si fosnai ca vantul
    Si vin in graba sa vad
    Gandul ce’l ascunzi

  2. vineeeee… da’ mai am cateva de facut
    am scris ceva, pe undeva
    tb doar sa gasesc hartia, inaintea
    focului ce mistuie de prin amintiri

  3. […] ochiul fals ce vad eu cand nu vad bine raspunsul meu catre (un) mine la intrebarea ne(s)pusa ochiul (meu) ascuns vederii mintii tale […]

  4. pt adminul wordpress
    au inceput sa apara comentarii nescrise
    bucati din textele mele apar la comentarii; aiurea
    …mă băieţi!

  5. asta e o poezie?

  6. aceasta… care?!!!
    .
    altfel…
    nu intrebi despre un text daca este sau nu „o poezie”
    poti sa intrebi daca se doreste a fi „o poezie”
    simti daca este sau nu este (pentru tine personal) ” o poezie”
    cum intrebarea (ta) contine si raspunsul, intrebarea este corecta;
    Nu, nu este „o poezie”
    decat daca „poezie” reusesti sa gasesti (sa spunem)
    intr-o pictura sau intr-o mancare ori intr-o femeie
    de ce nu chiar in moarte
    acolo’când viata s-a apucat de scris „poem”
    de prea multa vreme

    multumesc de semn; o dimineata faina!

Lasă un răspuns

