jurnalul national

stiti despre cine cumvorbesc
nu stiti ce spun; mda
pe unii nici nu-i intereseaza
pe altii nici macar…

joaca a inceput de ieri, sa cada
acum… continua
pe scurt si pe lat
de prin 04 februarie pana pe prin 11 ale lunii
cu pricina o sa fim si sting lumina
doar dupa ce rasare luna
odata cu soarele

primele impresii despre editia online a jurnalului national
lucruri pe care le spun si acolo dar si aspecte care n’au loc

-reclama aia Focusata de pe prima pagina este de rahat
daca nu mi-as fi propus o saptamana intreaga vizite pe pagina
as fi renuntat din prima zi
pacat de masina pentru ca are o tinuta de drum remarcabila
(e vorba de suspensia independenta pe toate rotile
detalii… daca va intereseaza ma mai intrebati!)
– ce mai reprosam?
ah!
faptul ca eu scriu de obicei pe verticala
mai ales cand expun mai multe idei
asa le scriu si acolo dar afisarea comentariului
se face precum carnat si draq intelege ce poate din vrerea mea
– alceva!
mda.
-recomandarea unor bloguri (nu dam exemple)
sunt cateva in care chiar am intrat
dar aici vreau sa ma refer doar la cele de pe blogsopt
tb sa fii ingust (tarre) la minte sa restrictionezi
accesul la comentarii celor care nu au cont pe blogspot

hai ca ma opresc; va mai spun maine – apres’poimaine

p.s.
cu cele ce v-am obisnuit nu cred ca mai aflu timp
pagina se pare ca v-a deveni  de weekend
iar vorbe d’ale mele, imagini si mai nou dar foarte rar muzica (video)
am sa „postesc” doar in weekend sau daca cumpar catva timp mai ‘eftin

seara faina sa va fie!

4 răspunsuri to “jurnalul national”

  1. Da, aşa mi-am făcut eu cont pe blogspot ca să pot să vorbesc cu oamenii.

  2. oameni ingusti
    care blameza comunismul
    detesta chiar fascismul
    dar ingradesc accesul la viata unor puşti!

    puşca- este un fel de arma
    care in mana celor care scriu
    s-a transformat in condei
    sau mai nou taste

  3. jurnaldezbor Says:

    „va deveni” nu „V-A deveni” 😉
    salutare.

Lasă un răspuns

