scurtcircuit

mediul meu aurifer inconjurator
pozitivand predominand negativ
conducand metalic pe gustul lui
electric dar si (de) caldura

retele intind de la ei la noi
inmagazinez opus de pozitiv
bun sunt de-un transparent
spun tot aici, ma descarc

.

acum ma opresc
nu pot sa plac ce-mi gandesc
revin maine pe zi
sper, cu texte mai hazlii

5 răspunsuri to “scurtcircuit”

  1. Aici m’ai prins
    Nu’s inginer
    Sunt doar un biet …pioner
    Ce n’are calorifer
    Dar vrea un sifonier

  2. ok, facem rost

    eram ata de busit
    dupa ce scrisesem protestul ala de 2 bani la 9 luni
    simteam ca tot raul se stansese prin mine
    si nu mai cautam/reuseam sa-l descar
    asta am incercat la un moment dat
    sa ma autosugestionez, sa-mi impun
    ca-mi face bine cate o descarcare nervoasa
    in scris.
    asta am desenat mai sus.

  3. am trecut pe le tine
    e temperatura faina acolo
    deocamdata nu e nevoie de suflul meu
    privesc placut!

  4. Nu e faina, e o temperatura rece
    Dar las’ ca trece
    Doar suntem iubitori
    Si incalzim pe trecatori

  5. stii, neinginereste vorbind
    daca ii spui cuiva ca o sa-l atingi cu ceva foarte fierbinte
    dar il atingi pt scurt timp cu un cub de gheata
    nu va face diferenta!

    asa si cu mine!

Lasă un răspuns

