lucrul bun la 9 luni

unii le-ar spune sinceritati
nu ma luati (doar) de bun
.
initial (ma) gandeam asa
undeva prin vara
nu ma fac mai mare
dar odata plecat
in vreun potential concediu
nu cred sa ma mai intorc
(virtual/fizic – ma mai gandesc!)

excursiile mele sunt unice
iar locurile (la fel) pe care le bat
dar mai ales strabat
cu greu ma re’atrag
chiar daca ma atrag
.

wordpress / blog

a fost la sugestia cuiva
un fel de „joaca”
cum spuneam… 9 luni
s’apoi… la mare
.

sunt eu mic, doar de 3 luni ‘cepute
dar sunt si prost bine, adica
recunosc pe cei de’ai mei
nu sunt misei, nici mielusei
sunt harsaiti si stiu sa scoata
bani si din piatra… macinată
.
sunt cateva bloguri
prezentate in FIECARE ZI ca „cele mai cele”
am fost si eu cred, pe la ele
m-am incercat
am insemnat si comentat
n-a mers…

nici la patrat nu m-am rugat
la bucurenci nu se raspunde
la craioveni… pe alte unde
chinezu’i la televizor
si scrie tata cu mult spor
mai sunt vreo cateva vulgare
cu trafic bun si cautare

o densitate si mai mare
reli(ti)gios… numita-m oare
bine, vreun blog ce ‘cearca’n disperare
nu sa apropie multimea
ci dovedind citiri de Carte
parca te vrea cat mai departe
de o biserica sau alta
de pagini cu un trafic mare
in care vor sa mi te-omoare
de nu stii astazi ce credintă
e mai cu mare biruintă

precum capacul pe coliva
un blog ce are, de la mine stima
declara ieri, alaltaieri
ca se retrage, ca posteste
si culmea worpress ca lipseste
de blogul cel mai promovat
de varful cel mai aruncat

il caut mai jos, nu vad bine
a disparut ca omu’n vine
e iarba mare sau orbesc
nu mai pricep, nu deslusesc
cum face worpres catalogul
cum creste si cum scade blogul
gramo-i plecat de 2 luni
si-i tot in top, printre stapani
.
am scris direct, aici, concret
ce am simtit, ce cred ca-i drept
nu corectez gramatical
ca daca vad ce-am scris… am sa-l modific radical.
.
o zi buna!

3 răspunsuri to “lucrul bun la 9 luni”

  1. Ratingul e inselator
    Sufletul e nemuritor
    Cea ce scri e imbucurator
    Daca esti impunator

    Pentru altii nu scrie
    Ca devii plictisitor
    Pentru tine gandeste
    Ca esti simplu muritor

    La un vaz citi
    Si imediat simti
    Golul ce pluteste
    Si ma urmareste

  2. LEAPSA CU CARTEA
    Reguli

    1. acum cand stai la calculator si citesti aceste randuri, uita-te in dreapta si in stanga si ia cartea cea mai apropiata in mana
    2. deschide-o la pagina 123
    3. sari peste primele 5 fraze/propozitii
    4. posteaza urmatoarele 4 fraze/propozitii
    5. da-o mai departe la alti 6

  3. @calibro:
    sa scriu pentru mine
    sa ma mai traiesc o data
    devine plictisoror
    eu scriu pentru cel ce vine supa mine
    .
    @ofsummer
    pentru iubesc sa ma repet
    am sa raspund din nou la fel

    eu, m-am inventat in leapsă
    nu asta
    asa ca… daca ajunge la mine
    s-a terminat
    totul s-a terminat
    inceputul sfarsitului, niciodata
    prea buni in a ne/le gasi!
    .
    si ca tot veni vorba
    da, am simtit o mica jena
    cand la computerul problema
    (cel cu ratingul si aceleasi
    clasamanete in fiecare zi)
    partinirea-i este tema.

    o seara faina!

Lasă un răspuns

