una/zi alla’mado

nimic nu poate fi mai bun
de (/când) poţi să (/iţi) spui
nimic…
nu pare fi mai bun.

nota:
in compensarea incapacitatii mele de a termina un text
legat destul de bine in datarea lui: 29 ale… asteroidului! 
am sa re’vin sau tuica in 2-3 zile chiar de nu-i gata
sa-l facem de ras; public… cum spuneam. 

3 răspunsuri to “una/zi alla’mado”

  1. nimic nu poate fi mai bun
    de (când) poţi să spui
    nimic…
    nu pare fi mai bun

    şi totuşi
    nimic nu pare
    să poată
    a fi bun
    în totalitate.

  2. am scris doar aici
    fara sa ma feresc a spune
    ca mai intai am trecut
    prin fiecare comm

    eu traiesc dupa alt fus orar
    dar bucuria ce o inalti
    cu fiecare trecere, mesaj
    nu tine de anotimpul zilei
    iar noaptea este doar
    o seara in cautarea dimentii
    la infinitul marginirii
    interiorului vesnic
    soldat… cu panza de paianjen
    pe patul pustii si tragaci
    cu rugi prin rugaminti
    cu minti ce nu-s cuminti

    o zi faina, sa ne fie!

  3. cum poti
    o-mbrăţişare-n aer
    să desenezi
    cu gândul
    meu,
    apoi să vină mâna
    ta,
    să şteargă timpul
    şi să rămâi
    îmbrăţişat
    de el?

Lasă un răspuns

