TROC

m-am rugat, am implorat… d’/un D-zeu
sa stea azi (ascuns) in locul meu
bine’…a zis da’ fa-mi pe plac
2 rugi s’apoi o fac

ia-mi tristetile si lasa-mi bucuriile

nu se poate altceva…

ia-mi marile tristeti si-ti dau marile bucurii, inapoi

neaaah!

lasa-ma… controlez timpul sa-l
comprim sau sa-l dilat dupa nevoile mele
prin clipa de bucurie sa fie de 2 ori mai lung
la tristete il aducem de doua ori mai scurt

nope.

atunci lasa-ma sa percep
bucuria de doua ori mai intens, poate
durerile de 2 ori mai slab
…hm

nu-i varf cel fara vale
nici noapte fara zi
nu sunt barbat, femeie
daca belea n-aş fi să-mi fii

nu traiesti cu adevarat
de nu vine vremea
cand nu (mai) poti sa raspunzi
intrebarilor celorlalti

si n-ai murit, esti doar la hodinit
bucuros ca gandurile tale au rodit
intrebarile in mintea lor ce-au incoltit
in fapte rodit-au si plasmuit

9 răspunsuri to “TROC”

  1. Este din ce in ce mai rar sa vezi pe cineva sa simta, indiferent ca simte bucuria sau tristetea, starea aia de mijloc numita indiferenta a inceput sa se extinda!

  2. nu cred ca omenirea
    a fost candva mai buna
    sau lumea dinspre maine
    va fi sigur mai rea
    da’ greu si bine’n toate
    mereu va/vor exista

  3. Primul raspuns este cel mai cinstit „nu se poate”.

  4. de obicei
    al 2-lea
    ne pune pe-un gand
    chiar pot fi doua raspunsuri!!!

    merci de trecere.

  5. ba se poate, tezeu, minuni au existat mereu si o sa mai existe 😉

  6. 5 rugi ai facut si tot n-a vrut…:)hm

  7. rugile… erau ale Lui
    sau ar putea fi
    stiu, nu este (foarte) evident
    vina este doar a ne’meritului (meu).

  8. Rugile se nasc
    cu număr infinit
    pentru
    rugăminţi
    greu de îndeplinit
    omului
    însă omul
    cerînd
    poate deveni
    rugă în sine,
    credinţă…

  9. „ia-mi marile tristeti si-ti dau marile bucurii, inapoi”
    – si cu noi? cum ramane?
    – am obosit gandind la cata vreme este intre farame!
    – si ce? la noi te-ai gandit in vreo vreme?
    – la ce sa gandesc daca totu-i farame?…?

    si probabil ca va trebui sa merg sa ma culc, dupa … unii!

    lal fel si voua!

Lasă un răspuns

