‘semnare ce dispare (2007TU24)

am mai scris astazi ceva expirat de asteroidul
care ne-a’ratat si de intrebarile care ne-au (re’/)marcat
pe seara cand o sa fim cu totii la un loc
impreuna vreau sa spun…
eu cu mine si cu +
il desfiguram definitivandu-i borna –

………………………………………………….
nu mai dispare
se modifica astfel prin completare

.

cine esti
si eu… tot un asteroid de catifea
.
nimeni intreaba cine vrei sa fii, cine ai vrea
au cine crezi c’ai (putea) fi, un… ce, ceva

nuuu, toti… cine esti
si tu continui sa insirui
diplome sau ceva carti de-ai scris
ba nume mari de firme au palate
titluri, nobleti, galeti sau gentileti
fecior de tata ca de mama stiu

clonand mesaje si cuvinte’n van
am sa va spun s’am sa va mint
promit
cum sunt, cum stau si poate cum ma tot compun si des’compun

sunt cel ce vine din ce-am fost
sunt genial (ciutac vorbind) dar sunt si prost
sunt scop ce n-are mijloc sa se scuze contracost
sunt singurulul care-mi gasesc un rost
nu sunt doar lest in LOST
uitat in avanpost

nu cauta drept Biblie sa-ti fiu
nu cred ca pot o Biblie sa scriu
si nici doresc
azi doar traiesc
si scriu atunci cand pot
cand am ragaz mai trag un cot
un zambet chiar
un vers macar

eu nu doresc sa ma slujesti
sa vezi in mine corpuri prea ceresti
astrali, asteroizi ce veni vorba
azi 29, luna imi dateaza roba (postul)

o insemnare ascutita-n timp
un rand frivol impins cersind rastimp
sa-ti aminteasca tie
cel ce ma vrei sau nu in vrie
ca-s greu la vorba nu si la citit
doar de pricepi ce ieri am iscalit

chiar de-am gandit au ba prea multa vreme’n zeflemea
a fost cu’n talc, pe barba mea
si n-am trecut p’aici asteroid de catifea
sa fac doar trafic si sa vand iluzii, e placerea mea

3 răspunsuri to “‘semnare ce dispare (2007TU24)”

  1. am ratat-o in seara asta
    optimist spus: am amanat-o
    pana gasim si izolam
    toate… cele doua borne

  2. apoi seara tine pan` la 9
    dupa care vine
    noaptea
    cea-fara-de-culoare
    albă
    dar cu vise
    ce ţin până
    la alb.

Lasă un răspuns

