una/zi alla’mado

în jumătăţi de an
trăim mai mult

12 răspunsuri to “una/zi alla’mado”

  1. În celelalte jumătăţi de an
    trăim frumos.

  2. in jumatati de an traim mai mult
    am vrut sa spun in anotimpuri doua
    norocul nostru, pe cuvant, ca avem patru
    …starturi la cules de roua.

    de fiecare data
    cand revin asuprind un text
    nu ma (mai) recunoaste
    eu recunosc, te mai astept
    cu sensuri, intelesuri
    arzand, nicicand doar arse.

  3. „asuprind un text”
    ajungi poate mai usor
    la context! si de/acolo doar
    next…

    astept inca una/zi alla’ mado

    cu bine!

  4. depinde ce-astepti de la text
    tu poate ca-l vroiai context…
    eu l-am luat ca un pretext
    ma scuz pentru acest postext.

  5. @Clau

    interesanta actiunea statica a imaginii
    textul ma inunda
    eu il domin, il strunesc, il modelez
    el ma cotropeste, ma asupreste
    si ca intr-o revoltuie a clasei asupritasupritoare
    in clipa cand apare, pe net sau doar scrisoare
    e liber… textul meu
    nu mai atstept ceva anume de la el
    il las sa va domine
    il las sa-l terfetiti
    ca pantalonii’n vine
    de-l prinzi, poti sa profiti
    sa-i spui:
    esti prost ‘au ba
    pricep sau mi-e straina
    totala, vorba ta

    de-ti vezi azi comentariul
    inseamna c-am scuzat
    si am apreciat
    prezente virtuale
    ce bucurii primit-au
    si (poate) chiar au dat.
    .
    o zi buna!

  6. exista deci inca poezie…

  7. da… cred
    sunt sigur chiar

    si departe-i ziua in care va dispare
    doar ca eu (unul) sunt mai aproape
    de-„un poem” decat de(-o) poezie
    asa cum unii stiu sa scrie.

    bine-ai venit!

  8. stiu sa scrie, dar le vine?
    soamne n-au,
    sa mi-i tot tie….

    s-a-nvechit baba
    si o ia de-a oabla!

    cu si mai mult bine!

  9. imi pare bine de cunostinta, dar tot marama sunt! m/am diseminat pe aici, m/am risipit, m/am zapacit …… nici nu mai stiu cine sunt!
    e de bine ca voi sa stiti!

    tot cu bine!

  10. Vai de capul tau ce cugetare adanca!
    Esti slab amice, slab de tot !

  11. marama, mariprint
    toto acolo
    p’un forum ajung
    adica nicaieri
    .
    zed

    mai treci, mai spune’un pic
    intr-un fel poate… mai poemic
    nu pt mine doar ” eu nu contez”
    cum pentru ceilalti, eu oftez.

  12. catre Zed:

    …slab, gras, tot…sau netot…,
    ce mai conteaza in fata unui …
    atoatestietot?

    ai grija sa ramai adanc…!

    cu bine!

Lasă un răspuns

