sold

asteptarile (mi/ţi) se masoară in alte grade
de libertate
lumile (isi) schimba imagini(/le)
intre ele

fiecare nemultumita de ceeeace poseda
considerand darurile primite drept chin
nu rasplata

degeaba cantarim faptele in carate, iluzia
stralucirea aurului
vesnicia pragmatic iluzorie a diamantului
nu au cautare

lumea mea-i preasus nemultumita
ci nu doar de starea ei
au cand o compar cu lumea cuiva
vrea schimbarea
schimb lume confort 2 cu chin confort 1
indiferent nivelul, plus minus diferenta

maine va fi mai bine
chiar daca nimeni imi garanteaza
cu lumea lui ca maine
va fi

un mai bine, vezi bine
nu (prea) conteaza
macheaza pre unii dintre noi
prea plini de bucurii ce nu scot capul din nevoi

bine ca nu (ma) vand, inca.

Un răspuns to “sold”

  1. aşteptările
    ne prind în timp
    cum păianjenii
    ţes momente
    de glorie,

    nu mă vând –
    are grijă timpul
    să cumpere de la mine
    tot ce-i nefolositor
    să păstrez
    ceea ce mă transformă
    în preţ nescris,
    inexistent,
    viaţa!

Lasă un răspuns

