încălzirea (mea) globală

ca sa crezi fara sa vezi
revin deci cum spuneam
nu interzic textul celor sub 21 de ani
(cum mi s-a propus)
doar pentru un cuvant vulgar
cine intelege doar cuvintele
degeaba cauta textul
nu-l va gasi
…………………………………
visez cat sunt de prost

mi-am luat partea la o campanie de companie ecologica
daca aduci 10 becuri normale iti dam 5 becuri economice/ecologice
nu conteaza de sunt arse
de unde sa iau eu 10 becuri arse
doar nu fac colectie de stricaciuni
chiar daca… sunt

am cumparat 10 becuri bune
de fapt 7, am luat 3 din casa
sa experimentez pe mine
si am primit cele 5 elemente ale viitorului

revenind in prezentul viitorului meu

aprind lumina si pana (sa) ma sting
traiesc secunde bune in care lumina parca pleaca, nu ne vine
inclin sa cred ca ii place atat de mult lumea mea
incat si-a redus celebra viteza

lucru greu de depasit, reducerea ei nu viteza in sine

clipesc si ma gandesc
oare de ce fac prostia asta
de ce ma las manipulat de producatorul care
mi-a oferit 5 becuri daca-i cumpar (inca) 10 de pe stoc

de incerc sa ma conving ca oamenii de bine-s cand imi spun
ca becul de la mine din camera
va rezolva problema (inexistenta)
incalzirea globala a mintilor, in van

sunt atat de patruns
incat ii cer femeii
sa tipe mai incet chiar si in pat
da, da… atunci

esti nebun
reducerea poluarii
( de alta natura de asta data – fonice )
te-a poluat de tot

de fapt vecinul care-mi sparge geamurile cu boxele cele noi
chiar pusese o m’elodie placuta si doream s-o ascult
sa-i spun femeii?
chiar sunt nebun, doar… de gandesc asa

s’atunci de-s multi ca mine
dusi de to(n)t
chiar merita pe bune intreg acest efort
pentru cine sa lasam o lume mai buna

pentru oameni mai stricati
nu cred ca schimbul asta ne face mai barbati
cand femei in pula goala ce urla dupa mine
sunt o partida buna chiar daca sunt ca tine

degeaba fugi nebune
ca lumea ta-i viteza de lumina
si nu izbesc mod sigur coroane’ntunecate
direct la radacina distrugem din pacate.

………………………………………………..
nota:

totul a inceput de la faptul ca
aprinderea/iluminare unui astfel de bec ecologic
se face precum explozia unei flori; foarte incet
clipesc de cateva ori bune incercand sa-mi dau seama
daca am lumina sau inca (ma) visez
totul se petrece precum iluminarea noastra
o splendoare de nocturna totala.

8 răspunsuri to “încălzirea (mea) globală”

  1. Incepe ca o poezie, si se termina ca ce? 🙂

  2. viata incepe cu un chin
    se termina cu un chim
    important este ceeace se intampla
    …intre chinuri!

    o seara faina.

  3. foarte interesant stil, cred ca o sa te mai urmaresc pe viitor 🙂

  4. adica
    o sa te lasi tu condusa
    asa…
    de niste vorbe!!!

    merci de trecere!

  5. ce frumoasă poezie. e şi cântată?

    mi-a plăcut foarte mult mai ales: „o splendoare de nocturna totala”.

  6. ne-am mai jucat.. cu trupe

    aceasta, Nu
    dar poate fi
    cred si sper
    dar nu disper

    merci de semn!

  7. …..e mai degraba o poezie a ironiei sau o ironie poetica … a zilei de azi, cea in care traim noi, cei de acum! oricum, interesanta perspectiva! de urmarit; am gasit prea tarziu blogul, dar voi mai trece pe aici!
    toate cele bune! si poate publici…cine stie? ai ceva de spus!

  8. @marama – pt toate!
    .
    de’ se materializeaza fizic
    in vreo carte
    nu virtual vorbind
    am sa va spun
    (nu depinde doar de unii
    ci mai ales de… ceilalti!)
    .
    haiku – o mare dragoste
    personala, personalizata in… Roiku
    o poveste mai lunga
    poate revin; candva
    .
    una/zi ar trebui
    sa… vie
    si poate chiar va fi
    de nu va fi sa fie
    .
    o zi faina!

Lasă un răspuns

