prea bine

mai bine…
va fi un mai bine atunci cand din tine
putea-vei iesi, compara si gandi
a fost chiar mai bine, am fost stii cu cine
si ce am vazut, ce-am mai combatut
pe toti i-am ratat, pe toti cei de azi… din pacat
ce bine-ar fi fost, de n-as fi mai fost
si n-as socoti, ba prost m-as gandi
ca ieri de traiam ce bine-o duceam
ca maine de-ar fi sa ma nasc, as dori
ba tot la fel incerc si mi-as spune
de anii puteam sa-i mananc ca pe paine
ce bine-ar fi fost, de n-as fi mai fost

gasete-i pe cei care nu’n gluma ti-ar spune
ce mult ne-ar pasa de n-ai exista
ti’ofer tacere’n durere, bucurii cu placere
e chiar viata ta, cititor de’ale mele.

.

varianta; in joaca…
.
mai bine…

va fi un mai bine
atunci cand din tine
putea-vei iesi
compara si gandi
a fost chiar mai bine
am fost stii cu cine
si ce am vazut
ce-am mai combatut
pe toti i-am ratat
pe toti cei de azi… din/nu-i pacat

ce bine-ar fi fost
de n-as fi mai fost
si n-as socoti
ba prost m-as gandi
ca ieri de traiam
ce bine-o duceam
ca maine de-ar fi
sa ma nasc, as dori

ba tot la fel incerc
si mi-as spune
de anii puteam
sa-i mananc ca pe paine
ce bine-ar fi fost
de n-as fi mai fost

gaseste-i pe cei care
nu’n gluma ti-ar spune
ce mult ne-ar pasa
de n-ai exista
ti’ofer tacere’n durere
bucurii cu placere
e chiar viata ta
cititor de’ale mele.

am mai scutit o postare
n-o fi, sper, cu suparare!

4 răspunsuri to “prea bine”

  1. chrysallidis Says:

    si daca nu-i raspuns…de sus, de jos…
    mai stiu io cum… necum
    amu`ti poti oferi si singur un raspuns…

  2. raspunsuri are fiecare
    se mai numesc „scuze”
    sa vedem cum le nimerim
    …fiecare

  3. doar frumos ….. dar negru …

  4. e frumos negrul prin contrast cu albul sau e frumos in sine?

    bine ai venit bog…

Lasă un răspuns

