2008 – în’ce’put

…dar in ce hal!

pentru ca lucrurile se perinda cu o viteza uimitoare
pentru ca timpul trece repede atunci cand nu…
nu-i asa, uneori chiar se scurge prelingandu-ne
pentru ca 2008 a inceput greu dar in viteza
pentru ca starea noastra influenteaza scrisul nostru
sau pentru ca este exact invers
si lumea ne percepe dupa cum dar mai alea dupa ceeace
scriem
deci si mai ales „ca urmare” si nu din „cauza ca”
viata noastra va trebui sa urmeze un curs al apelor peste
nivelul tarmului inundat in lacrimi
ma repet si sper ca doar eu sunt
eu
doar faptele (noatre) influenteaza textele (mele)
atunci cand nu este invers
uite ce-am trait cand nu traiam, doar ma târam
…………………………………….

a fi prin a muri
ce mi-am dorit a sti
precum vreau deveni
trăi…
cand n-oi mai fi

.

a fi prin a muri
nu mi-am dorit putea a sti
cum mi-ai mai deveni
trăi, cum…
de n-oi mai fi

Lasă un răspuns

