povesti in gura… mare

joaca de’a par’fumul:

cum devine
da’ se leaga
mai tarziu or sa vie s’or sa fie
povestile la gura sobei

de vreo 2 saptamani degetul olfactiv nu are astampar
pana sa ajung la timpul prezent sa va spun ce ne-a iesit
din mana, saptamana trecuta
v-am mai spus ca nu sunt adeptul parfumurilor unisex
sa vezi minune
combinatia nefatala, din fericire, a fost aceasta
51 masiv
32 far’ de care nu se poate
38 apreciat ca fiind prea tare, diluate-as m-am gandit
cum se numesc astea….
nu procentele
proportiile, sa spunem
(desi nu-mi place)
revin… proportiile nu le stiu exact; le-am amestecat „la ochi”
a iesit ceva interesant dupa parecierile celor care au fost prin prejma
nu a fost barbatesc 100% desi asa ar fi trebuit dar nu deranja in cazul in care suporti un parfum dulce.

a doua saptamana…
asta pentru ca rezerva se epuizeaza cam in 5-7 zile
am incurcat doua parfumuri si fara sa-mi dau seama am pus 12 in loc de 32
n-am uitat de 32 dar s-au schimbat bine de tot proportiile
a fost ceva mai feminin dar ne-a placut desi pt barbati recomand combinatia din prima saptamana iar pentru dame interesate de ciudatenii pe cea din a doua saptamana.

acum in cea de a 3-a etapa, al 3-lea nivel al game-ului ca sa nu fie al ghemului
am schimbat 51 cu 49
parca eram mai multumit de prima combinatie dar ar trebui sa ma pronunt la final de saptamana, asa ca nu o luati de buna decat pe urmatoare:

o zi bine parfumant combinată lumii în’toată!

Lasă un răspuns

