par’a’ntâmplări adevărante

intrebari:
Dumnezeul meu este mai bun decat dumneZeul tau
iubirea mea este mai mare decat iubirea ta
iubirea mea declarata este mai mare decat iubirea ta declarata

s’atunci… ca si acum
‘ce mod, cum va sti ea
femeia mea sau poate’a ta
s’aleaga; cum va gandi ea

.

stam fata in fata
ne desparte o masuta dintr-un fel de lem
Ea, alege sau mimeaza foarte bine trecerea timpului
are o oferta destul de bogata
unul, doi (de ce nu doua; uita’asa!) , 4zeci de oferte

gandesc, de’ar fi un avantaj sa fii femeie’n fata ei
o gândeşti „ca ea”
sa pui esenta’i in gandirea si in mintea ta
sau mai degraba’i un avans, barbat fiind
stand in balans, mental

si doar ciupind privirea ei
din lateral
doar atingand covor mental
secundă frântă’n 5
pentru’a’mpărţi in mod egal
timpul clipirii, bisecal

(stiu, nu exista notiunea
dar sunt destul de obosit
ca sa mai caut termeni
asa ca mai degraba
ii inventez
decat sa-i inventariez)

am avut atata rabdare cu ea
am, in ore… 3
sau 5, un secol de era
nu mai conta…
-imi place ăsta, si ăsta, dar nici ăsta
nu-i (cred eu) de lepadat

intr-un final prea fericit
cu un clipit ma’mpodobit
si mi-a zambit, mi-a spus usor
„ma mai gandesc, te superi?”

simteam cum ma omor
de dragul ei, de soarta mea
si ma gandesc, si te intreb acum
pe Dumneata: cum face fata, femeia… cand alege
cum hotaraste soarta, cuiva de langa ea
cum iti alegi barbat din lumea rece

caci la parfum, convins sunt… vom mai incerca!

impresii la cald dupa o zi geroasa de ieri
(scrierea este din gusa netrecuta prin capusa)
cand inghetandu-mi mainile
nu am putut urla prin tasta mea!

Lasă un răspuns

