par/fumuri (da’nu sunt) – canacarana

incerc sa torn o cana
sa-mi torn…
nu
nu vreau sa o parasc
tot chinui cana, o conving
sa faca minim de efort
si cu speranta prearanirii
sa-mi iasa-un imposibil, fericirii
incerc s-o picur, curg… as vrea
suvoi sa-mi curat mintea de nevoi
o storc, strivesc chiar indraznesc
dar ea se reculege-n ciob
imi lasa rani
drept amintiri
durere-n suflet, nu-n priviri
doar nu mai am
penibil, softu-i virulent
de invers eu fortez prezent
ce lumea mea de mii de ani
a exersat si-si toarna apa-n cani
nu cum degeaba incercam sa-mi strecor cana
peste fluidul care
pe dosul palmei o suspensie-l tinea
forta, mai bine intru eu in ea.
2 răspunsuri to “par/fumuri (da’nu sunt) – canacarana”

  1. textul a fost gandit astfel
    dar fiind adus cu forta d epe alta pagina
    nu vrea spatii intre randuri
    sa-l pici cu ceara
    .
    incerc sa torn o cana
    sa-mi torn…
    nu
    nu vreau sa o parasc

    tot chinui cana, o conving
    sa faca minim de efort
    si cu speranta prearanirii
    sa-mi iasa-un imposibil, fericirii

    incerc s-o picur, curg… as vrea
    suvoi sa-mi curat mintea de nevoi
    o storc, strivesc chiar indraznesc
    dar ea se reculege-n ciob

    imi lasa rani
    drept amintiri
    durere-n suflet, nu-n priviri
    doar nu mai am

    penibil, softu-i virulent
    de invers eu fortez prezent
    ce lumea mea de mii de ani
    a exersat si-si toarna apa-n cani

    nu cum degeaba incercam sa-mi strecor cana
    peste fluidul care
    pe dosul palmei o suspensie-l tinea
    forta, mai bine intru eu in ea.
    .
    am dat de el in cautarea promisa cuiva!

  2. chrysallidis Says:

    multumesc!

Lasă un răspuns

