par’curva de2ori

eu vreau femeia curva s-o am, sa amagesc, s-o…
s-o prind intr-o pictura, cu sarg eu imi doresc
doar viata in desfrau fierbe-n eveniment, ciudata amintire
doresc sa imi descoperi, impartasindu-mi stari si gesturi iluzorii

iti caut voluptatea, inseala-ma… abunda in detalii cumpite-mi amintiri
prea dureros de faine, stari, doar gesturi… ‘au priviri
sa bucur, imi doresc, retina intunecata
cand pleoapa mea mentala e ridicata toata

cand uragan de stari, potop in amintiri
transforma pielea fetei in camp de amagiri
cand lacrima parcurge un drum de jos in sus
cand epiderma neted, tresare… parca nu-i
cand porii se trezesc si se ridica-n fata

urland la mine-n minte, cand aprinzand-o toata

pictez ca un nebun cu ochii-nchisi, aproape
cu mana, ce-i desprinsa strain, conjur de moarte
e parca… nu-i a mea, din alt trunchi se comanda
stau, chiar traiesc.. alaturi ca spectator ma simt
ma rog sa prind finalul, cortina s-o desfid

asa picteaza omul ce mintea-mi surubeaza
ce-mi spune ca femia, doar curva, il marcheaza
astept sa las in urma lumea lui de joaca
s’ajung la mine’acasa

sa pun mana pe pix, sa strang o coala roasa
s-o inegresc cu vorba din curva-mi minte, mintea mea
cand imi insel amici, sa-i mint… ca sunt confuz, bolnav sau chiar obtuz
si izolant cuprins de friguri imi storc minte-mi bolnava

fara sa stiu ca viata-mi ofera satisfact in gheata
e doar pe post de curva, isi cere trepanatii
iubesc relicva asta pe post de uvertura
ce amageste omul si-l trage spre capcane’n ura

dar fara sa ma perii, incet am sa soptesc
nu am platit-o inca si sincer nu-i prea drept
s-o fut ca pe-o ruina o viata, linistit
caci pan’a fi transpusa’n vers eram tihnit

dar ce folos sa spun ca pana’acum un an
aveam in lumea asta, aproape… ce-mi doream
da’ nu puteam transcrie ‘au nu cred ca tindeam
sa scriu poe’m ‘au ‘zie cu ce si cat doream

cum daca viata-i curva, Tu… pe numele mic Eu
esti doar zambet de umbra creat de-un Dumnezeu.

Lasă un răspuns

