parfumdeidei

veni si tu cu idei
una… 2, 3
mi-a spus soacr’asta de sef
daca vii cu idei
…le impartasesti
fara a fi spovedite
celorlalti
cazi drept… stang
drept peste stangul intortocheat printr-un umar luxat
de-a dreptul schimonosind peisajul greu de descris din mintea mea in drumul spre privirea ta
daca vii cu idei oamenii te privesc suspicios
ce vrei sa spui!
prima reactie logica, uman vorbind, este: NU!
in cel mai bun caz vei fi umilit cu un ritual de neimperechere senzoriala intre celulele tale sprecenusii si scorbura din mintea jurului tau
vei auzi nesfarsitul gand ce ne umbreste pe toti
gandul care ne urmeaza precum o umbra ce merge in fata noastra permanent  acru zambind
daca ai timp…
vii cu idei
in fiecare zi imi voi spune:
incepand de maine renunt la idei
procreerea lor prin procedee industriale ma dezgusta placut cand nu mi-e in preajma
…si nu-mi este.
manufacturarea ideilor fiziologic duce la imbatranirea tineretii vesniciei
asa ca m-am hotarat:
imbrac idei… zilelor voastre!

Lasă un răspuns

